144 berichten.
Paul
schreef op december 8, 2018
om
7:33 pm
Ik heb mijn Breitling Superocean uit 1998 bij Dik gebracht voor het laten polijsten. Leuk ook om over diverse horloges te praten en dan hoor je direct dat Dik een echte liefhebber is. Gisteren heb ik het horloge weer opgehaald en wat een prachtig resultaat! Het horloge is weer in nieuwstaat net zoals ik m kocht bij de dealer. Ik weet nu waar ik mijn horloges kan laten verzorgen. Dik is een echte gepassioneerde vakman en ik kan hem bij iederen aanbevelen. Top! Nogmaals Bedankt Dik
Michel Deiman
schreef op november 17, 2018
om
4:30 pm
Bijna 10 jaar geleden inmiddels heb ik de Jaeger-leCoultre Reverso Duo van mijn moeder gekregen, en ik ben er echt zeer op gesteld. De eerste jaren heb ik het horloge vrijwel dagelijks gedragen, maar de laatste jaren minder omdat het horloge te zeer beschadigd is geraakt. Ik heb meer dan eens overwogen er een nieuwe kast bij te kopen, maar dat is er nooit van gekomen. Recent ben ik op zoek gegaan naar een goed adres voor een grondige polijstbehandeling. En na enig speurwerk en het lezen van enkele review-sites ben ik bij Dik Wakker terechtgekomen. Op afspraak vanuit Maastricht vervolgens naar Emmeloord gereden, en na een eerste indruk en prijsopgave heb ik mijn horloge daar achtergelaten. Afgelopen vrijdag ben ik ‘m wezen ophalen, en mijn horloge ziet er werkelijk weer schitterend uit. De vorm is perfect gebleven en alle krassen en krasjes zijn echt weg. Ook nu na enkele dagen voel ik me gelukkig met mijn horloge. Ik ga mijn mooie Jaeger-leCoultre Reverso Duo niet meer dagelijks dragen, maar wel met grote regelmaat en met beleid. Ik ben er echt superblij mee, hij is weer als nieuw.
Marcel Walvoort
schreef op september 22, 2018
om
4:58 am
Afgelopen maand een nieuwe Rolex Deep Sea gekocht bij Schaap & Citroen. Diezelfde avond zag ik behoorlijke krassen naast het ventiel zitten en ben ermee terug gegaan . Bij Schaap en Citroen wisten ze niet hoe dat kon en zouden ze het herstellen bij de after sale . Toen ik het horloge ophaalde zag ik noch steeds krassen maar volgens hun was dat zo minimaal en hun vonden dat ze de klacht hadden opgelost . Ik ben met het horloge naar Dik toe gegaan en die zag de krassen wel net als ik . Gelukkig kon Dik het diezelfde dag polijsten en ziet mijn horloge er weer als nieuw uit . Dik bedankt voor de super snelle service die ik van Schaap & Citroen niet kreeg . Grt Marcel
Remco
schreef op augustus 7, 2018
om
8:18 am
Vandaag een Breitling Super Avenger opgehaald bij Dik. Verbluffend hoe dat horloge er uit zag. Wow! Absolute topper deze man! Super service!
Jim
schreef op juni 30, 2018
om
10:53 am
Een aantal weken geleden mijn Breitling Emergency Mission afgeleverd bij Dik ter interventie en nieuw op maak, het horloge zat onder de krassen van het door de jaren heen dragen. Bij terug ontvangst van het horloge was ik haast sprakeloos: De Breitling ziet er echt uit zoals hij jaren geleden bij de dealer lag! Wat een vak man, echt een verbluffend resultaat. Dit is echt een aanrader. Ik weet vanaf nu waar ik mijn horloges ga laten verzorgen en servicen! Erg bedankt Dik. Tot zeer zeker ziens.
Cees
schreef op mei 30, 2018
om
6:33 am
Enige tijd geleden weer bij Dik langs geweest om mijn Breitling Colt in nieuwstaat terug te brengen. Kan niet anders concluderen dat Dik daar weer volledig in is geslaagd. Thanks!
Albert
schreef op april 26, 2018
om
10:59 am
Mijn Seiko 5 een nieuw glas daar breng je hem dan voor.maar hij komt terug als helemaal nieuw .topper ben je dik .Ik zal je bij iedereen aanraden .jij en Mulder zijn vakmannen klasse vriend ?
George van Heukelom
schreef op maart 29, 2018
om
2:02 pm
Tweemaal bij Dik geweest, beiden keren zeer vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen. Dik is een vakman en weet goed waar hij het over heeft. En altijd fijn om ff te babbelen met iemand die dezelfde “horloge- afwijking” heeft.
Hans
schreef op maart 29, 2018
om
12:42 pm
Vanavond heeft me zoon weer mijn Rolex submariner opgehaald bij Dik hij is weer als nieuw beurtje gehad klachten verholpen helemaal top draag weer een nieuwe Rolex thx Dik
Philip
schreef op maart 11, 2018
om
5:42 am
Twee jaar geleden een Marti chronograaf die al ruim 40jaar oud was, laten repareren door Dik. Er waren in de loop van de jaren wat kleine dingen versleten. Er moest buiten Nederland worden gezocht. Er was een "hevel" versleten. Deze was nog bij een Duitse horloge reparateur te verkrijgen. Na reparatie een taxatie laten doen, wat mij verbaasde omdat het om een Nederlands horloge ging en ook nog eens van 14krt goud bleek te zijn. Het horloge is door de collega's die Dik weer in perfecte staat gebracht. Bij deze Dik bedankt.
Henk
schreef op oktober 5, 2017
om
1:12 pm
wat een kunstenaar !! heb in het verleden diverse horloges laten polijsten bij officiele dealers . Maar het werk dat Dik levert steekt daar ver bovenuit . perfectie tot in detail !!
Mario
schreef op september 12, 2017
om
7:52 am
Net me Rolex gmt 2 ontvangen is weer als nieuw wat een vakman kan niet anders zeggen bedankt dik
Fem
schreef op augustus 21, 2017
om
5:31 am
Wat een vakman met passie. Mijn horloge is weer als nieuw en blinkt mij tegemoet. Super service, eerlijk en betrouwbaar. Ik vond het een beetje spannend om mijn horloge achter te laten bij een onbekende, maar ik heb het horloge zelf gebracht en ik kan iedereen deze vakman aanbevelen!
Kasper Smits
schreef op augustus 18, 2017
om
12:32 am
Na een duidelijke afspraak bij Dik langs geweest voor het laten polijsten van mijn Rolex Submariner. Het blijft natuurlijk spannend hoe het horloge er uit komt te zien, deze zat vol met krassen. Ik was sprakeloos hoe Dik het horloge weer in nieuwstaat heeft gebracht, zelfs nog even The Crown opnieuw in de olie gezet. Dik je bent een echte vakman, en ik zal je zeker aanraden bij andere horloge liefhebbers! Bedankt en tot de volgende keer! Gr. Kasper
Daan C
schreef op juni 7, 2017
om
12:48 pm
Sprakeloos! Geen woorden voor! Tja dat is het enige wat ik kon uitbrengen, van blijdschap welteverstaan. Mijn Heuer en Omega Pie pan net aangeschaft en echt in slechte staat, diepe krassen duidelijk te voelen, nu als nieuw, ik ben zwaar onder de indruk hoe Dik dit voor mekaar krijgt. Zelfs tegen mijn horlogekennissen in Italië en Duitsland heb ik dit verteld! Top vakman! Dank Dik!!!!
Frans Bontekoe
schreef op juni 2, 2017
om
2:01 am
Zeker een vakman! Maar ook een gezellige kerel !
Rutger Muijsers
schreef op mei 16, 2017
om
7:24 am
Dik is een vakman met veel passie voor horloges. Ik heb inmiddels twee van mijn klokkies terug en een derde project heb ik bij hem achtergelaten. Het resultaat van de eerste twee klokjes overtrof al mijn verwachtingen. Dik is een ware kunstenaar.
jan gankema
schreef op april 25, 2017
om
6:45 am
Wat een vakman! Ik kan deze man iedereen aanbevelen! Top!!
Marcel van der Hoeden
schreef op maart 24, 2017
om
3:25 pm
Mijn eerste ervaring en alles op afstand. Het eerste horloge heeft Dik inmiddels onder handen gehad. Verbluffend resultaat en bijzondere communicatie. Dik bedankt voor je vakmanschap en vertrouwen. Het tweede horloge gaat binnenkort ook naar deze 'artisan'
Bert
schreef op februari 28, 2017
om
5:25 am
Afgelopen vrijdag 24 februari 2017, mijn Breitling Super Ocean gebracht bij Dik met een vervelende kras in de ring (met cijfers). Zelf eerst geprobeerd met een speciale poetslap, maar toen kreeg ik een glimmend effect.Was niet de bedoeling, omdat mijn horloge mat (geborsteld) is.Afgelopen maandag heb ik mijn horloge weer opgehaald. Dik heeft prima werk geleverd. Geen kras meer te zien, mijn horloge is weer als nieuw.