Gastenboek

Plaats een bericht in ons gastenboek

 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met een * zijn verplicht.
Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Jim schreef op juni 30, 2018 om 18:53:
Een aantal weken geleden mijn Breitling Emergency Mission afgeleverd bij Dik ter interventie en nieuw op maak, het horloge zat onder de krassen van het door de jaren heen dragen. Bij terug ontvangst van het horloge was ik haast sprakeloos: De Breitling ziet er echt uit zoals hij jaren geleden bij de dealer lag! Wat een vak man, echt een verbluffend resultaat. Dit is echt een aanrader. Ik weet vanaf nu waar ik mijn horloges ga laten verzorgen en servicen! Erg bedankt Dik. Tot zeer zeker ziens.
Cees schreef op mei 30, 2018 om 14:33:
Enige tijd geleden weer bij Dik langs geweest om mijn Breitling Colt in nieuwstaat terug te brengen. Kan niet anders concluderen dat Dik daar weer volledig in is geslaagd. Thanks!
Albert schreef op april 26, 2018 om 18:59:
Mijn Seiko 5 een nieuw glas daar breng je hem dan voor.maar hij komt terug als helemaal nieuw .topper ben je dik .Ik zal je bij iedereen aanraden .jij en Mulder zijn vakmannen klasse vriend šŸ‘
George van Heukelom schreef op april 19, 2018 om 10:11:
Tweemaal bij Dik geweest, beiden keren zeer vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen. Dik is een vakman en weet goed waar hij het over heeft. En altijd fijn om ff te babbelen met iemand die dezelfde ā€œhorloge- afwijkingā€ heeft.
hans schreef op maart 29, 2018 om 20:42:
Vanavond heeft me zoon weer mijn Rolex submariner opgehaald bij Dik hij is weer als nieuw beurtje gehad klachten verholpen helemaal top draag weer een nieuwe Rolex thx Dik
Philip schreef op maart 11, 2018 om 13:42:
Twee jaar geleden een Marti chronograaf die al ruim 40jaar oud was, laten repareren door Dik. Er waren in de loop van de jaren wat kleine dingen versleten. Er moest buiten Nederland worden gezocht. Er was een "hevel" versleten. Deze was nog bij een Duitse horloge reparateur te verkrijgen. Na reparatie een taxatie laten doen, wat mij verbaasde omdat het om een Nederlands horloge ging en ook nog eens van 14krt goud bleek te zijn. Het horloge is door de collega's die Dik weer in perfecte staat gebracht. Bij deze Dik bedankt.
Henk schreef op oktober 5, 2017 om 21:12:
wat een kunstenaar !! heb in het verleden diverse horloges laten polijsten bij officiele dealers . Maar het werk dat Dik levert steekt daar ver bovenuit . perfectie tot in detail !!
Mario schreef op september 12, 2017 om 15:52:
Net me Rolex gmt 2 ontvangen is weer als nieuw wat een vakman kan niet anders zeggen bedankt dik
Fem schreef op augustus 21, 2017 om 13:31:
Wat een vakman met passie. Mijn horloge is weer als nieuw en blinkt mij tegemoet. Super service, eerlijk en betrouwbaar. Ik vond het een beetje spannend om mijn horloge achter te laten bij een onbekende, maar ik heb het horloge zelf gebracht en ik kan iedereen deze vakman aanbevelen!
Kasper Smits schreef op augustus 18, 2017 om 08:32:
Na een duidelijke afspraak bij Dik langs geweest voor het laten polijsten van mijn Rolex Submariner. Het blijft natuurlijk spannend hoe het horloge er uit komt te zien, deze zat vol met krassen. Ik was sprakeloos hoe Dik het horloge weer in nieuwstaat heeft gebracht, zelfs nog even The Crown opnieuw in de olie gezet. Dik je bent een echte vakman, en ik zal je zeker aanraden bij andere horloge liefhebbers! Bedankt en tot de volgende keer! Gr. Kasper
Daan C schreef op juni 7, 2017 om 20:48:
Sprakeloos! Geen woorden voor! Tja dat is het enige wat ik kon uitbrengen, van blijdschap welteverstaan. Mijn Heuer en Omega Pie pan net aangeschaft en echt in slechte staat, diepe krassen duidelijk te voelen, nu als nieuw, ik ben zwaar onder de indruk hoe Dik dit voor mekaar krijgt. Zelfs tegen mijn horlogekennissen in Italiƫ en Duitsland heb ik dit verteld! Top vakman! Dank Dik!!!!
Frans Bontekoe schreef op juni 2, 2017 om 10:01:
Zeker een vakman! Maar ook een gezellige kerel !
Rutger Muijsers schreef op mei 16, 2017 om 15:24:
Dik is een vakman met veel passie voor horloges. Ik heb inmiddels twee van mijn klokkies terug en een derde project heb ik bij hem achtergelaten. Het resultaat van de eerste twee klokjes overtrof al mijn verwachtingen. Dik is een ware kunstenaar.
jan gankema schreef op april 25, 2017 om 14:45:
Wat een vakman! Ik kan deze man iedereen aanbevelen! Top!!
Marcel van der Hoeden schreef op maart 24, 2017 om 23:25:
Mijn eerste ervaring en alles op afstand. Het eerste horloge heeft Dik inmiddels onder handen gehad. Verbluffend resultaat en bijzondere communicatie. Dik bedankt voor je vakmanschap en vertrouwen. Het tweede horloge gaat binnenkort ook naar deze 'artisan'
Bert schreef op februari 28, 2017 om 13:25:
Afgelopen vrijdag 24 februari 2017, mijn Breitling Super Ocean gebracht bij Dik met een vervelende kras in de ring (met cijfers). Zelf eerst geprobeerd met een speciale poetslap, maar toen kreeg ik een glimmend effect.Was niet de bedoeling, omdat mijn horloge mat (geborsteld) is.Afgelopen maandag heb ik mijn horloge weer opgehaald. Dik heeft prima werk geleverd. Geen kras meer te zien, mijn horloge is weer als nieuw.
Jaap schreef op februari 25, 2017 om 12:55:
Beste Dik, Wat ben jij een vakman!!! eerlijk gezegd vond ik het super spannend aan de koerier mijn twee klokken mee te geven. Je hield me keurig op de hoogte van het proces en vanochtend kreeg ik de koerier weer aan de deur! Als een kind scheurde ik het goed gesealde pakket open en zowel mijn Rolex GMT Master II als mij Panerai zijn weer briljant en weer klokken om trots op te zijn. Net zoals mijn kapper zet ik je in de agenda voor de "opknapbeurten" Thanks Dik! Jaap
Tjip schreef op februari 8, 2017 om 14:43:
Ondanks dat Dik het erg druk had, kon hij de bezel van mijn Certina DS er wel even tussendoor polijsten. Ziet er weer prima uit, bedankt voor de zeer snelle service Dik, tot snel voor het afregelen van de automaat. Gr. Tjip
Ben Hoyer schreef op november 13, 2016 om 03:52:
Bij een Breitling colt quartz een full service door Dik laten uitvoeren. De Colt loopt weer als een zonnetje en ziet er weer als nieuw uit. De Colt werd keurig op afspraak door een koerier thuis gebracht.
Peter schreef op juli 29, 2016 om 20:44:
Deze week mijn Omega Seamaster Planet Ocean 600M Chronograph naar Dik gebracht. Met name de gesatineerde delen waren niet zuiver meer, daarnaast zaten op de hoogglans delen enkele krasjes. Wat ik al dacht gaf Dik gelijk aan dat dit type horloge een examen stuk is, gezien het feit dat de He knop niet verwijderd kan worden en het dus moeilijk is om dit gesatineerd deel netjes te krijgen. Desondanks was ik ik zeer aangenaam verrast door het resultaat wat Dik, na ca. 3 uur had weten te bereiken! De Omega is als nieuw! Ik ben super tevreden en zal in de toekomst vaker van zijn dienst gebruik maken