Gastenboek

Plaats een bericht in ons gastenboek

 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met een * zijn verplicht.
Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
93 berichten.
Ron schreef op november 18, 2019 om 15:14:
Dik, Heel erg bedankt voor het polijsten van mijn Breitling Chronomat B01, had erg veel krassen, hij is echt weer als nieuw ! Echt subliem !!! De lagerveer van de balansas was stuk, dit is ook professioneel gemaakt, hij loopt weer als een zonnetje ! Ik werd zeer vriendelijk ontvangen, bij het ophalen van mijn horloge, en je kan zien dat Dik met veel liefde en passie de horloges polijst, en repareert. Ook qua prijs is dit een heel stuk aantrekkelijker als bij de Breitling dealer zelf. Ik raad Dik zeker bij iedereen aan , wat een vakman ! Nogmaals zeer veel dank, voor de snelle en goede vriendelijke service !!! Groeten Ron.
Rogier schreef op augustus 15, 2019 om 21:25:
Recent gekocht in Curaçao tijdens vakantie een prachtige klassieke Hamilton Jazzmaster 43 mm Na een dag dragen kreeg ik het voor elkaar het horloge op een stenen vloer aldaar te laten stuiteren, schade aan de kast (forse deuk) en kras en deuk schade aan het horloge was het eindresultaat. Het woordenboek boek die dag bestond uit een woord…….ga ik niet vermelden. Die avond in de tropen maar is even googelen naar iemand die dit misschien zou kunnen repareren. Al vrij snel kwam ik de website van Dik Wakker tegen in Emmeloord en dit gaf meteen een goed gevoel dat hij dit misschien zou kunnen repareren. Thuisgekomen meteen gebeld voor een afspraak en het horloge bij Dik achtergelaten, inclusief een Steinhard Ocean One GMT. Vandaag beide horloges opgehaald…….Absoluut vakwerk, ongelofelijk hoe hij met name de Hamilton heeft gerepareerd, het horloge ziet er weer uit zoals hij in de winkel lag en glom aan alle kanten. Dik ontzettend bedankt voor je zeer professionele werk, je hebt er weer een vaste klant bij! Rogier
Herman schreef op augustus 11, 2019 om 15:58:
Enige tijd geleden kocht ik via een Japanse site een Grand Seiko 6146 uit 1969. Op de (vrij slechte) foto’s kon ik zien dat het horloge cosmetisch in zeer matige conditie was. De strakke lijnen waren weliswaar aanwezig, maar het glas was behoorlijk dof, er zaten erg veel lichte krasjes in het staal en het geheel was behoorlijk vuil. Bij ontvangst kon ik gelukkig vaststellen dat het uurwerk nog in zeer goede conditie was. Na een dag dragen heb ik ervoor gekozen om het horloge naar Dik te sturen voor een algehele opknapbeurt. Wel lastig om een nieuwe, lang verwachte aankoop meteen weer een tijdje te moeten missen... Vorige week ontving ik van Dik het bericht dat het horloge klaar was. Enige dagen later kon ik mijn horloge opnieuw uitpakken. Ik was compleet verrast! Wat een ongelooflijk resultaat! Het horloge schittert weer, precies zoals het ooit door designer Taro Tanaka voor de Grand Seiko-lijn bedacht was! Alle lijnen nog strakker dan ze al waren. Alles tot in detail perfect aangepakt. Ongelooflijk... Ik ben ontzettend blij met het resultaat! Dik is een magiër, zoveel is duidelijk. Zonder enige twijfel ga ik nog een paar sleetse GS-en naar hem opsturen. Vol vertrouwen in het resultaat. Dik, zeer veel dank! Je bent top!
Summy schreef op juli 6, 2019 om 17:09:
Dik enorm bedankt dat je mijn Rolex Deepsea weer in mint conditie heb gebracht. Heb er daarnet met bewondering naar zitten kijken. Ook het polijstwerk aan mijn Seadweller Red is van fabuleuze kwaliteit. Nogmaals dank!
Yvan Pieters schreef op mei 2, 2019 om 13:34:
Dik heeft mijn Raymond Weil Parsifal met ETA 7750 uurwerk gepolijst en geserviced (liep minuten voor per dag) . Nog nooit was hij zo mooi. Ik wilde hem in nieuwstaat en volgens mij is hij nog mooier geworden. Inderdaad: zijn slogan net zo duur maar dan beter, klopt. Dik heeft er een vaste klant bij.
Olof van Joolen schreef op maart 27, 2019 om 22:40:
Na twijfelen vanwege een wat geleefde kast onlangs een Tudor Heritage Ranger gekocht. Het idee dat Dik hem weer echt helemaal perfect zou kunnen maken, gaf de rust om de koop door te zetten. Nadat Dik het horloge onder handen heeft genomen, kan ik alleen maar zeggen dat hij het vertrouwen in hem dubbel en dwars heeft waargemaakt. Mijn Tudor is gewoon weer als nieuw terwijl er ook in ieder geval één nare, diepe kras in zat. Daarnaast heeft Dik uit eigen initiatief het hele horloge goed gecheckt en een paar onderdelen die niet helemaal ok bleken opnieuw goed gemonteerd of vervangen. Daar houd ik van, alleen een perfect product willen afleveren. Dus wat mij betreft een aanrader en wanneer ik vergelijkbaar werk heb, gaat het weer naar Dik.
Robin schreef op februari 28, 2019 om 08:53:
Ook ik heb mijn Breitling Super Avenger door Dik laten polijsten en voorzien van een nieuw glas,en het resultaat is gewoon echt prachtig te noemen. Meerdere Breitlings in het verleden door gecetificeerde dealers laten polijsten,maar simpelweg niet zo strak als bij Dik,en voor een veel aantrekkelijker prijs! Gr. Robin.
Karel Ton schreef op februari 21, 2019 om 11:21:
Ik heb onlangs een gebruikte Breitling Super Avenger gekocht. Er zaten gebruikerssporen op en op de kast zaten twee butsjes. Na googelen terecht gekomen bij Dik, waar ik het horloge na een goed gesprek heb achtergelaten. Vandaag het horloge weer opgehaald, wow... geen enkele beschadiging meer te zien.. een horloge alsof hij net uit de fabriek komt.. Ik kan dit adres aan iedereen aanraden; Dik is een uitermate bekwame en vriendelijke vakman, hij neemt de tijd voor je en legt ook uit wat hij precies doet aan je horloge en waarom hij dat dan doet. Dik, je hebt er een vaste klant bij!
Charles Beetz aka charlesb52 schreef op februari 19, 2019 om 11:40:
Afgelopen m’n Tudor BlackBay Red terug ontvangen. Ik stuurde hem met krasjes en een loop van -16/18 seconden per dag op naar Dik. Ben na drie dagen erg tevreden; hij loopt -2 seconden per dag en ziet er mooi uit van buiten!! Ik ben op het moment de enige met een ETA BlackBay die loopt en uitziet als een nieuwe!!!
Paul schreef op december 9, 2018 om 03:33:
Ik heb mijn Breitling Superocean uit 1998 bij Dik gebracht voor het laten polijsten. Leuk ook om over diverse horloges te praten en dan hoor je direct dat Dik een echte liefhebber is. Gisteren heb ik het horloge weer opgehaald en wat een prachtig resultaat!  Het horloge is weer in nieuwstaat net zoals ik m kocht bij de dealer. Ik weet nu waar ik mijn horloges kan laten verzorgen. Dik is een echte gepassioneerde vakman en ik kan hem bij iederen aanbevelen. Top! Nogmaals Bedankt Dik
Michel Deiman schreef op november 18, 2018 om 00:30:
Bijna 10 jaar geleden inmiddels heb ik de Jaeger-leCoultre Reverso Duo van mijn moeder gekregen, en ik ben er echt zeer op gesteld. De eerste jaren heb ik het horloge vrijwel dagelijks gedragen, maar de laatste jaren minder omdat het horloge te zeer beschadigd is geraakt. Ik heb meer dan eens overwogen er een nieuwe kast bij te kopen, maar dat is er nooit van gekomen. Recent ben ik op zoek gegaan naar een goed adres voor een grondige polijstbehandeling. En na enig speurwerk en het lezen van enkele review-sites ben ik bij Dik Wakker terechtgekomen. Op afspraak vanuit Maastricht vervolgens naar Emmeloord gereden, en na een eerste indruk en prijsopgave heb ik mijn horloge daar achtergelaten. Afgelopen vrijdag ben ik ‘m wezen ophalen, en mijn horloge ziet er werkelijk weer schitterend uit. De vorm is perfect gebleven en alle krassen en krasjes zijn echt weg. Ook nu na enkele dagen voel ik me gelukkig met mijn horloge. Ik ga mijn mooie Jaeger-leCoultre Reverso Duo niet meer dagelijks dragen, maar wel met grote regelmaat en met beleid. Ik ben er echt superblij mee, hij is weer als nieuw.
Marcel Walvoort schreef op september 22, 2018 om 12:58:
Afgelopen maand een nieuwe Rolex Deep Sea gekocht bij Schaap & Citroen. Diezelfde avond zag ik behoorlijke krassen naast het ventiel zitten en ben ermee terug gegaan . Bij Schaap en Citroen wisten ze niet hoe dat kon en zouden ze het herstellen bij de after sale . Toen ik het horloge ophaalde zag ik noch steeds krassen maar volgens hun was dat zo minimaal en hun vonden dat ze de klacht hadden opgelost . Ik ben met het horloge naar Dik toe gegaan en die zag de krassen wel net als ik . Gelukkig kon Dik het diezelfde dag polijsten en ziet mijn horloge er weer als nieuw uit . Dik bedankt voor de super snelle service die ik van Schaap & Citroen niet kreeg . Grt Marcel
Remco schreef op augustus 7, 2018 om 16:18:
Vandaag een Breitling Super Avenger opgehaald bij Dik. Verbluffend hoe dat horloge er uit zag. Wow! Absolute topper deze man! Super service!
Jim schreef op juni 30, 2018 om 18:53:
Een aantal weken geleden mijn Breitling Emergency Mission afgeleverd bij Dik ter interventie en nieuw op maak, het horloge zat onder de krassen van het door de jaren heen dragen. Bij terug ontvangst van het horloge was ik haast sprakeloos: De Breitling ziet er echt uit zoals hij jaren geleden bij de dealer lag! Wat een vak man, echt een verbluffend resultaat. Dit is echt een aanrader. Ik weet vanaf nu waar ik mijn horloges ga laten verzorgen en servicen! Erg bedankt Dik. Tot zeer zeker ziens.
Cees schreef op mei 30, 2018 om 14:33:
Enige tijd geleden weer bij Dik langs geweest om mijn Breitling Colt in nieuwstaat terug te brengen. Kan niet anders concluderen dat Dik daar weer volledig in is geslaagd. Thanks!
Albert schreef op april 26, 2018 om 18:59:
Mijn Seiko 5 een nieuw glas daar breng je hem dan voor.maar hij komt terug als helemaal nieuw .topper ben je dik .Ik zal je bij iedereen aanraden .jij en Mulder zijn vakmannen klasse vriend ?
George van Heukelom schreef op april 19, 2018 om 10:11:
Tweemaal bij Dik geweest, beiden keren zeer vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen. Dik is een vakman en weet goed waar hij het over heeft. En altijd fijn om ff te babbelen met iemand die dezelfde “horloge- afwijking” heeft.
hans schreef op maart 29, 2018 om 20:42:
Vanavond heeft me zoon weer mijn Rolex submariner opgehaald bij Dik hij is weer als nieuw beurtje gehad klachten verholpen helemaal top draag weer een nieuwe Rolex thx Dik
Philip schreef op maart 11, 2018 om 13:42:
Twee jaar geleden een Marti chronograaf die al ruim 40jaar oud was, laten repareren door Dik. Er waren in de loop van de jaren wat kleine dingen versleten. Er moest buiten Nederland worden gezocht. Er was een "hevel" versleten. Deze was nog bij een Duitse horloge reparateur te verkrijgen. Na reparatie een taxatie laten doen, wat mij verbaasde omdat het om een Nederlands horloge ging en ook nog eens van 14krt goud bleek te zijn. Het horloge is door de collega's die Dik weer in perfecte staat gebracht. Bij deze Dik bedankt.
Henk schreef op oktober 5, 2017 om 21:12:
wat een kunstenaar !! heb in het verleden diverse horloges laten polijsten bij officiele dealers . Maar het werk dat Dik levert steekt daar ver bovenuit . perfectie tot in detail !!