Gastenboek

Plaats een bericht in ons gastenboek

 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met een * zijn verplicht.
Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
103 berichten.
Wilco heeft geschreven op april 21, 2021 om 10:54
Goedemorgen Dik en Olga, Heb zo juist mijn Paneria weer in ontvangst mogen nemen. Het resultaat Mag er wezen de Paneria is weer als NIEUW en deze was toch echt goed gedragen.. Super bedankt voor de Goede zorg en Service en de duidelijk communicatie. Is u Horloge net zo toegetakeld als mijn Paneria is dit het juiste adres!! Wat een resultaat echt niet Normaal!! Met vriendelijke groet Wilco
Mel heeft geschreven op maart 25, 2021 om 15:08
Dik heeft voor mij het oude horloge van mijn vader opgeknapt. Er was 40 jaar niets aan gedaan. Het horloge is weer als nieuw. Dik, dank je!
Marc heeft geschreven op december 24, 2020 om 10:28
Via internet kwam ik op deze site terecht, en naar aanleiding van de positieve reviews, heb ik Dik mijn omega speedmaster mark III vintage en een hublot toevertouwd. Verbazende resultaten, zo goed als nieuw. Ook binnen de afgesproken tijd. Echt vakwerk, topservice.Bedankt Dik
Rien heeft geschreven op november 2, 2020 om 16:09
Vandaag heb ik mijn Breitling weer opgehaald. Niet alleen de reparatie waarom ik gevraagd had; de wijzerplaat vastzetten, is keurig gedaan, maar het polijstwerk van de kast en de band is subliem gedaan! Mijn Breitling Headwind ziet er weer als nieuw uit en ik ben er heel erg tevreden mee. Dit was mijn eerste ervaring met u maar ik kom zeker terug als er weer iets aan mijn horloge moet gebeuren. Hartelijk dank, top-vakwerk!!
Harry heeft geschreven op juli 30, 2020 om 11:23
Je kunt je niet inbeelden hoe gelukkig ik ben met de terugkeer van de Omega, Dit is een horloge met voor mij onbetaalbare herinneringen en ik heb deze ongeveer elke 3 dagen per week (zo ongeveer 24 uur per dag) gedragen voor de afgelopen denk 25 of 27 jaar ! Ik heb dit horloge ooit in Zwitserland zelf aangeschaft op een skireis met een Zwitsere vriend die ik had ontmoet toen in nog in Friesland woonde. Nu ik deze door u heb laten polijsten is het alsof ik terug ben gegaan in de tijd, dit horloge kan gewoon zo terug in de orginele doos om verkocht te worden, zo mooi had ik niet durven hopen dat die zou zijn bij terugkomst. Gewoonweg super en geen andere woorden voor ! Nogmaals hartelijk dank voor goede zorgen en ben ook zeer benieuwd naar mijn Tissot, deze is van dezelfde tijd afkomstig en heb deze ook veel gedragen tijdens mijn werk bij installaties van badkamers e.d. Maar beide zijn gewoon supersterke horloges en gewoon zo mooi om te zien dat die weer terug in orginele staat terugkomen. Dit bovenstaand geeft dus zeker u vakmanschap welke u op de website uitstraald, aan !! Zoals geschreven in mijn eerste mail naar u had ik alle vertrouwen erin om dit bij te laten doen, en u heeft meer dan waar gemaakt !! Groet Harry
Jörgen heeft geschreven op mei 14, 2020 om 13:35
Dom, dom, dom...tijdens het stofzuigen van de auto tikte ik mijn airking tegen Een metalen rand, gevolg hiervan een klein haakje in de kast van de airking. Vandaag op en neer gereden naar Dik in Emmeloord...eerlijk is eerlijk, hij heeft de Airking weer als nieuw opgelapt!! Nogmaals dank, Dik! Topservice?
Rocks heeft geschreven op april 3, 2020 om 15:15
Wat een vakmanschap! Zo blij!! Had een deuk gestoten in het goud van mijn Submariner. En Dik heeft ervoor gezorgd dat ik daar niets meer van zie en het horloge lijkt zelfs als nieuw! Ben blij als een kind!
René Adriaans heeft geschreven op maart 1, 2020 om 21:55
Maar liefs 4 horloges bij Dik gebracht waaronder mijn Rolex GMT2 en een gouden Omega vintage. Indrukwekkende resultaten. De Omega Seamaster uit 1951 een chronometer automaat ziet er weer uit als nieuw en de Batmen is ook prachtig in nieuwstaat. Dik, mijn welgemeende respect voor je kundigheid van deze perfectionist!
A. Bos heeft geschreven op december 23, 2019 om 16:58
Vrijdag een mooi horloge gekocht bij Dik Wakker. We hadden een prettig contact en het Horloge bevalt erg goed. Bedankt Dik !
Hans heeft geschreven op december 13, 2019 om 15:07
Via internet kwam ik op deze site terecht, en naar aanleiding van de alleen maar positieve reviews, heb ik Dik mijn 2 Rolexen gebracht. 1 Explorer 214270 mk II en mijn Submariner 116610LN, de Explorer heb ik net aangeschaft van een particulier via Chrono24, de Sub heb ik nu een jaartje of 8, was geserviced door S en C PC Hoofdstr, en daar was ik niet echt over te spreken, uurwerk liep sinds service niet echt goed en opmaken was gewoon amateuristisch werk. Nu heeft Dik gedaan wat S en C had moeten doen, perfect polijst werk en uurwerk ook nagekeken, mijn Sub is weer als nieuw en loopt prima, moet nog even kijken hoe goed hij loopt;-), de Explorer is eveneens alsof hij nieuw uit de box komt, ik ben zeer tevreden met deze professionele resultaten, welke op een aanzienlijk hoger niveau staan dan een "gerenomeerde" AD. Bij een AD draait het om de centen, bij Dik draait het om de passie voor horloges en de resultaten spreken voor zich. Nogmaals dank, je hebt er een klant en fan bij. Groeten Hans.
Ron heeft geschreven op november 18, 2019 om 15:14
Dik, Heel erg bedankt voor het polijsten van mijn Breitling Chronomat B01, had erg veel krassen, hij is echt weer als nieuw ! Echt subliem !!! De lagerveer van de balansas was stuk, dit is ook professioneel gemaakt, hij loopt weer als een zonnetje ! Ik werd zeer vriendelijk ontvangen, bij het ophalen van mijn horloge, en je kan zien dat Dik met veel liefde en passie de horloges polijst, en repareert. Ook qua prijs is dit een heel stuk aantrekkelijker als bij de Breitling dealer zelf. Ik raad Dik zeker bij iedereen aan , wat een vakman ! Nogmaals zeer veel dank, voor de snelle en goede vriendelijke service !!! Groeten Ron.
Rogier heeft geschreven op augustus 15, 2019 om 21:25
Recent gekocht in Curaçao tijdens vakantie een prachtige klassieke Hamilton Jazzmaster 43 mm Na een dag dragen kreeg ik het voor elkaar het horloge op een stenen vloer aldaar te laten stuiteren, schade aan de kast (forse deuk) en kras en deuk schade aan het horloge was het eindresultaat. Het woordenboek boek die dag bestond uit een woord…….ga ik niet vermelden. Die avond in de tropen maar is even googelen naar iemand die dit misschien zou kunnen repareren. Al vrij snel kwam ik de website van Dik Wakker tegen in Emmeloord en dit gaf meteen een goed gevoel dat hij dit misschien zou kunnen repareren. Thuisgekomen meteen gebeld voor een afspraak en het horloge bij Dik achtergelaten, inclusief een Steinhard Ocean One GMT. Vandaag beide horloges opgehaald…….Absoluut vakwerk, ongelofelijk hoe hij met name de Hamilton heeft gerepareerd, het horloge ziet er weer uit zoals hij in de winkel lag en glom aan alle kanten. Dik ontzettend bedankt voor je zeer professionele werk, je hebt er weer een vaste klant bij! Rogier
Herman heeft geschreven op augustus 11, 2019 om 15:58
Enige tijd geleden kocht ik via een Japanse site een Grand Seiko 6146 uit 1969. Op de (vrij slechte) foto’s kon ik zien dat het horloge cosmetisch in zeer matige conditie was. De strakke lijnen waren weliswaar aanwezig, maar het glas was behoorlijk dof, er zaten erg veel lichte krasjes in het staal en het geheel was behoorlijk vuil. Bij ontvangst kon ik gelukkig vaststellen dat het uurwerk nog in zeer goede conditie was. Na een dag dragen heb ik ervoor gekozen om het horloge naar Dik te sturen voor een algehele opknapbeurt. Wel lastig om een nieuwe, lang verwachte aankoop meteen weer een tijdje te moeten missen... Vorige week ontving ik van Dik het bericht dat het horloge klaar was. Enige dagen later kon ik mijn horloge opnieuw uitpakken. Ik was compleet verrast! Wat een ongelooflijk resultaat! Het horloge schittert weer, precies zoals het ooit door designer Taro Tanaka voor de Grand Seiko-lijn bedacht was! Alle lijnen nog strakker dan ze al waren. Alles tot in detail perfect aangepakt. Ongelooflijk... Ik ben ontzettend blij met het resultaat! Dik is een magiër, zoveel is duidelijk. Zonder enige twijfel ga ik nog een paar sleetse GS-en naar hem opsturen. Vol vertrouwen in het resultaat. Dik, zeer veel dank! Je bent top!
Summy heeft geschreven op juli 6, 2019 om 17:09
Dik enorm bedankt dat je mijn Rolex Deepsea weer in mint conditie heb gebracht. Heb er daarnet met bewondering naar zitten kijken. Ook het polijstwerk aan mijn Seadweller Red is van fabuleuze kwaliteit. Nogmaals dank!
Yvan Pieters heeft geschreven op mei 2, 2019 om 13:34
Dik heeft mijn Raymond Weil Parsifal met ETA 7750 uurwerk gepolijst en geserviced (liep minuten voor per dag) . Nog nooit was hij zo mooi. Ik wilde hem in nieuwstaat en volgens mij is hij nog mooier geworden. Inderdaad: zijn slogan net zo duur maar dan beter, klopt. Dik heeft er een vaste klant bij.
Olof van Joolen heeft geschreven op maart 27, 2019 om 22:40
Na twijfelen vanwege een wat geleefde kast onlangs een Tudor Heritage Ranger gekocht. Het idee dat Dik hem weer echt helemaal perfect zou kunnen maken, gaf de rust om de koop door te zetten. Nadat Dik het horloge onder handen heeft genomen, kan ik alleen maar zeggen dat hij het vertrouwen in hem dubbel en dwars heeft waargemaakt. Mijn Tudor is gewoon weer als nieuw terwijl er ook in ieder geval één nare, diepe kras in zat. Daarnaast heeft Dik uit eigen initiatief het hele horloge goed gecheckt en een paar onderdelen die niet helemaal ok bleken opnieuw goed gemonteerd of vervangen. Daar houd ik van, alleen een perfect product willen afleveren. Dus wat mij betreft een aanrader en wanneer ik vergelijkbaar werk heb, gaat het weer naar Dik.
Robin heeft geschreven op februari 28, 2019 om 08:53
Ook ik heb mijn Breitling Super Avenger door Dik laten polijsten en voorzien van een nieuw glas,en het resultaat is gewoon echt prachtig te noemen. Meerdere Breitlings in het verleden door gecetificeerde dealers laten polijsten,maar simpelweg niet zo strak als bij Dik,en voor een veel aantrekkelijker prijs! Gr. Robin.
Karel Ton heeft geschreven op februari 21, 2019 om 11:21
Ik heb onlangs een gebruikte Breitling Super Avenger gekocht. Er zaten gebruikerssporen op en op de kast zaten twee butsjes. Na googelen terecht gekomen bij Dik, waar ik het horloge na een goed gesprek heb achtergelaten. Vandaag het horloge weer opgehaald, wow... geen enkele beschadiging meer te zien.. een horloge alsof hij net uit de fabriek komt.. Ik kan dit adres aan iedereen aanraden; Dik is een uitermate bekwame en vriendelijke vakman, hij neemt de tijd voor je en legt ook uit wat hij precies doet aan je horloge en waarom hij dat dan doet. Dik, je hebt er een vaste klant bij!
Charles Beetz aka charlesb52 heeft geschreven op februari 19, 2019 om 11:40
Afgelopen m’n Tudor BlackBay Red terug ontvangen. Ik stuurde hem met krasjes en een loop van -16/18 seconden per dag op naar Dik. Ben na drie dagen erg tevreden; hij loopt -2 seconden per dag en ziet er mooi uit van buiten!! Ik ben op het moment de enige met een ETA BlackBay die loopt en uitziet als een nieuwe!!!
Paul heeft geschreven op december 9, 2018 om 03:33
Ik heb mijn Breitling Superocean uit 1998 bij Dik gebracht voor het laten polijsten. Leuk ook om over diverse horloges te praten en dan hoor je direct dat Dik een echte liefhebber is. Gisteren heb ik het horloge weer opgehaald en wat een prachtig resultaat!  Het horloge is weer in nieuwstaat net zoals ik m kocht bij de dealer. Ik weet nu waar ik mijn horloges kan laten verzorgen. Dik is een echte gepassioneerde vakman en ik kan hem bij iederen aanbevelen. Top! Nogmaals Bedankt Dik