149 berichten.
Frans Bontekoe
schreef op juni 2, 2017
om
2:01 am
Zeker een vakman! Maar ook een gezellige kerel !
Rutger Muijsers
schreef op mei 16, 2017
om
7:24 am
Dik is een vakman met veel passie voor horloges. Ik heb inmiddels twee van mijn klokkies terug en een derde project heb ik bij hem achtergelaten. Het resultaat van de eerste twee klokjes overtrof al mijn verwachtingen. Dik is een ware kunstenaar.
jan gankema
schreef op april 25, 2017
om
6:45 am
Wat een vakman! Ik kan deze man iedereen aanbevelen! Top!!
Marcel van der Hoeden
schreef op maart 24, 2017
om
3:25 pm
Mijn eerste ervaring en alles op afstand. Het eerste horloge heeft Dik inmiddels onder handen gehad. Verbluffend resultaat en bijzondere communicatie. Dik bedankt voor je vakmanschap en vertrouwen. Het tweede horloge gaat binnenkort ook naar deze 'artisan'
Bert
schreef op februari 28, 2017
om
5:25 am
Afgelopen vrijdag 24 februari 2017, mijn Breitling Super Ocean gebracht bij Dik met een vervelende kras in de ring (met cijfers). Zelf eerst geprobeerd met een speciale poetslap, maar toen kreeg ik een glimmend effect.Was niet de bedoeling, omdat mijn horloge mat (geborsteld) is.Afgelopen maandag heb ik mijn horloge weer opgehaald. Dik heeft prima werk geleverd. Geen kras meer te zien, mijn horloge is weer als nieuw.
Jaap
schreef op februari 25, 2017
om
4:55 am
Beste Dik, Wat ben jij een vakman!!! eerlijk gezegd vond ik het super spannend aan de koerier mijn twee klokken mee te geven. Je hield me keurig op de hoogte van het proces en vanochtend kreeg ik de koerier weer aan de deur! Als een kind scheurde ik het goed gesealde pakket open en zowel mijn Rolex GMT Master II als mij Panerai zijn weer briljant en weer klokken om trots op te zijn. Net zoals mijn kapper zet ik je in de agenda voor de "opknapbeurten" Thanks Dik! Jaap
Tjip
schreef op februari 8, 2017
om
6:43 am
Ondanks dat Dik het erg druk had, kon hij de bezel van mijn Certina DS er wel even tussendoor polijsten. Ziet er weer prima uit, bedankt voor de zeer snelle service Dik, tot snel voor het afregelen van de automaat. Gr. Tjip
Ben Hoyer
schreef op november 12, 2016
om
7:52 pm
Bij een Breitling colt quartz een full service door Dik laten uitvoeren. De Colt loopt weer als een zonnetje en ziet er weer als nieuw uit. De Colt werd keurig op afspraak door een koerier thuis gebracht.
Peter
schreef op juli 29, 2016
om
12:44 pm
Deze week mijn Omega Seamaster Planet Ocean 600M Chronograph naar Dik gebracht. Met name de gesatineerde delen waren niet zuiver meer, daarnaast zaten op de hoogglans delen enkele krasjes. Wat ik al dacht gaf Dik gelijk aan dat dit type horloge een examen stuk is, gezien het feit dat de He knop niet verwijderd kan worden en het dus moeilijk is om dit gesatineerd deel netjes te krijgen. Desondanks was ik ik zeer aangenaam verrast door het resultaat wat Dik, na ca. 3 uur had weten te bereiken! De Omega is als nieuw! Ik ben super tevreden en zal in de toekomst vaker van zijn dienst gebruik maken
JW
schreef op juli 20, 2016
om
2:06 am
Dik is een vakman. Hij heeft de band van mijn Omega Planet Ocean weer in nieuw staat terug getoverd. Ik had hem net nieuw en kreeg toen een lelijke diepe beschadiging op de sluiting van de band. Ik was er ziek van. Dik kom mij meteen helpen en een half uur later liep ik weer opgetogen naar buiten. Voor relatief weinig geld. Super Dik!
John
schreef op juni 14, 2016
om
9:39 am
Dit is geen horlogemaker maar een horloge-deskundige. Mijn Rochemont uit 1985 kreeg hij in erbarmelijke staat binnen maar van wat ik terug kreeg viel mijn mond van verbazing open. Dik is een kunstenaar, die moet je koesteren. Hij vraagt wat tijd maar dan krijg je ook wat. Succes Dik en denk aan je gezondheid. John Eindhoven
Peter Hageman
schreef op mei 16, 2016
om
3:39 am
Van de week mijn Omega Seamaster Pro 300m bij Dik opgehaald. Dik heeft keurig werk geleverd, kast en band zorgvuldig gepolijst met behoud van alle detaillering! Dik heeft de batterij en pakkingen vervangen en een waterdichtheid test uitgevoerd. Mijn klokje is weer als nieuw! Ik ben zeer tevreden over de door Dik geleverde kwaliteit. Daarnaast vind ik Dik een bijzonder aardig persoon, bij wie ik gelijk een heel vertrouwd gevoel had om mijn 'baby' achter te laten. Vakman 1e klas! Vrgr Peter Hageman
Walter
schreef op april 7, 2016
om
10:48 am
Horloge met kleine beschadiging aan de kast en voorzien van complex uurwerk laten behandelen. Resultaat verbluffend, horloge weer als nieuw een service beurt en perfect afgesteld weer retour ontvangen. En dat alles in een meer dan acceptabele tijd. Helemaal top, weer een tevreden klant erbij.
Wim
schreef op maart 29, 2016
om
2:02 am
ik had vorig jaar al eens een Breitling naar Dik gestuurd voor het opknappen van de kast/band en tevens onderhoudsbeurt van het uurwerk, ik was toen al tevreden. Maar nu was ik helemaal verbaasd over de kwaliteit. Ik had mijn Rolex laten vallen en was fors beschadigd en hij liep ook niet meer. Dik heeft mij wederom niet teleurgesteld kast/band perfect en hij loopt ook weer als een zonnetje. Dik opnieuw bedankt, het is het geld absoluut waard!!
Michael
schreef op maart 29, 2016
om
2:02 am
Na zoveel positieve reacties gelezen te hebben op internet durfde ik het aan en heb ik 4 horloge's naar Dik gebracht, 1 staal/ gouden Raymond Weil Parsifal chronograaf, 1 stalen Raymond Weil Don Giovanni Cosi Grande, 1 staal/gouden Baume et Mercier Capeland en een staal/gouden Ebel Sportwave Meridian GMT. Mijn kennismaking met Dik verliep uiterst prettig, hij had alle tijd voor mij, geen gestress maar gewoon een vriendelijke rustige man. Ook ik was gevallen met de fiets tijdend de storm van afgelopen feb. en er waren van de Ebel 5 schakels flink beschadigd, doodziek van! Op de Cosi Grande zaten 2 diepe krassen op de kast en wat plekjes op de band (zo 2e hands gekocht), de Capeland viel op zich wel mee, maar wou deze gewoon opgefrist hebben. Dan de Parsifal (ook 2e hands gekocht) deze zag er best gedragen uit, en deze klok was zeer bewerkelijk, de band bestond namelijk uit 3 verschillende soorten schakels, oa. gouden, hoogglans en gemattineerde (als ik dat goed zeg?) schakels. Dit was voor Dik echter geen probleem, en hij heb een keurig stukje vakwerk (af)geleverd. De klokjes waren voor 95% weer in nieuwstaat! Voor een pietje precies wat ik ben, ben ik uiterst tevreden, mocht het nodig zijn kom ik zeker terug (al is het voor mij niet naast de deur). Dik (je bent een topper) bedankt!
Armand
schreef op maart 19, 2016
om
3:03 am
voor de 2e keer een horloge laten polijsten dit keer een Omega Seamaster 300M met behoorlijke forse krassen en wederom een prachtig resultaat. Dik, tot de volgende opdracht . . .
Admin
schreef op maart 19, 2016
om
3:03 am
Onderstaande berichten zijn overgenomen van de oude website.
E de Vogel
schreef op maart 19, 2016
om
3:02 am
Vd de week gerepardeerde tag heuer weer terug, super,wat ziet die er weer goed uit. Ik heb de asvalt als schuurpapier gebruik,en geloof me er was serieuze schade erge diepe krassen en veel. Maar dit is zeer vakkundig weer netjes gemaakt. Een vakman die Dik. Top
Rob
schreef op januari 29, 2016
om
7:03 am
Na alle positieve berichten gelezen te hebben en telefonisch contact te hebben gehad met Dik twee horloges (Tissot en Oris) weggebracht. De horloges waren sneller dan verwacht klaar en zien er weer als nieuw uit! perfect resultaat; zelfs het titanium van de Oris! Bedankt en zeker tot een volgende keer.
Leenders
schreef op januari 29, 2016
om
7:03 am
Een behoorlijk gebruikte Bulgari Assioma opgestuurd naar mr Wakker, binnen een week teruggekregen en niet van nieuw te onderscheiden ...mr Wakker is een specialist !!