Klik hier voor horloges accessoires (o.a. horlocleans®), reinigingsets en Benson® Watchwinders. Binnenkort ook horloge verkoop

Reparatie en onderhoud

Recente gastenboek berichten

Bedankt weer Dik en Olga, mijn Rolex YM, Submariner en…

Bedankt Dik Wakker voor dit sterk staaltje vakmanschap. Complimenten voor…

Via het internet bij Dik Wakker terecht gekomen met een…

Plaats een bericht in ons gastenboek

 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met een * zijn verplicht.
Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
149 berichten.
Frans Bontekoe Frans Bontekoe schreef op juni 2, 2017 om 2:01 am
Zeker een vakman! Maar ook een gezellige kerel !
Rutger Muijsers Rutger Muijsers schreef op mei 16, 2017 om 7:24 am
Dik is een vakman met veel passie voor horloges. Ik heb inmiddels twee van mijn klokkies terug en een derde project heb ik bij hem achtergelaten. Het resultaat van de eerste twee klokjes overtrof al mijn verwachtingen. Dik is een ware kunstenaar.
jan gankema jan gankema schreef op april 25, 2017 om 6:45 am
Wat een vakman! Ik kan deze man iedereen aanbevelen! Top!!
Marcel van der Hoeden Marcel van der Hoeden schreef op maart 24, 2017 om 3:25 pm
Mijn eerste ervaring en alles op afstand. Het eerste horloge heeft Dik inmiddels onder handen gehad. Verbluffend resultaat en bijzondere communicatie. Dik bedankt voor je vakmanschap en vertrouwen. Het tweede horloge gaat binnenkort ook naar deze 'artisan'
Bert Bert schreef op februari 28, 2017 om 5:25 am
Afgelopen vrijdag 24 februari 2017, mijn Breitling Super Ocean gebracht bij Dik met een vervelende kras in de ring (met cijfers). Zelf eerst geprobeerd met een speciale poetslap, maar toen kreeg ik een glimmend effect.Was niet de bedoeling, omdat mijn horloge mat (geborsteld) is.Afgelopen maandag heb ik mijn horloge weer opgehaald. Dik heeft prima werk geleverd. Geen kras meer te zien, mijn horloge is weer als nieuw.
Jaap Jaap schreef op februari 25, 2017 om 4:55 am
Beste Dik, Wat ben jij een vakman!!! eerlijk gezegd vond ik het super spannend aan de koerier mijn twee klokken mee te geven. Je hield me keurig op de hoogte van het proces en vanochtend kreeg ik de koerier weer aan de deur! Als een kind scheurde ik het goed gesealde pakket open en zowel mijn Rolex GMT Master II als mij Panerai zijn weer briljant en weer klokken om trots op te zijn. Net zoals mijn kapper zet ik je in de agenda voor de "opknapbeurten" Thanks Dik! Jaap
Tjip Tjip schreef op februari 8, 2017 om 6:43 am
Ondanks dat Dik het erg druk had, kon hij de bezel van mijn Certina DS er wel even tussendoor polijsten. Ziet er weer prima uit, bedankt voor de zeer snelle service Dik, tot snel voor het afregelen van de automaat. Gr. Tjip
Ben Hoyer Ben Hoyer schreef op november 12, 2016 om 7:52 pm
Bij een Breitling colt quartz een full service door Dik laten uitvoeren. De Colt loopt weer als een zonnetje en ziet er weer als nieuw uit. De Colt werd keurig op afspraak door een koerier thuis gebracht.
Peter Peter schreef op juli 29, 2016 om 12:44 pm
Deze week mijn Omega Seamaster Planet Ocean 600M Chronograph naar Dik gebracht. Met name de gesatineerde delen waren niet zuiver meer, daarnaast zaten op de hoogglans delen enkele krasjes. Wat ik al dacht gaf Dik gelijk aan dat dit type horloge een examen stuk is, gezien het feit dat de He knop niet verwijderd kan worden en het dus moeilijk is om dit gesatineerd deel netjes te krijgen. Desondanks was ik ik zeer aangenaam verrast door het resultaat wat Dik, na ca. 3 uur had weten te bereiken! De Omega is als nieuw! Ik ben super tevreden en zal in de toekomst vaker van zijn dienst gebruik maken
JW JW schreef op juli 20, 2016 om 2:06 am
Dik is een vakman. Hij heeft de band van mijn Omega Planet Ocean weer in nieuw staat terug getoverd. Ik had hem net nieuw en kreeg toen een lelijke diepe beschadiging op de sluiting van de band. Ik was er ziek van. Dik kom mij meteen helpen en een half uur later liep ik weer opgetogen naar buiten. Voor relatief weinig geld. Super Dik!
John John schreef op juni 14, 2016 om 9:39 am
Dit is geen horlogemaker maar een horloge-deskundige. Mijn Rochemont uit 1985 kreeg hij in erbarmelijke staat binnen maar van wat ik terug kreeg viel mijn mond van verbazing open. Dik is een kunstenaar, die moet je koesteren. Hij vraagt wat tijd maar dan krijg je ook wat. Succes Dik en denk aan je gezondheid. John Eindhoven
Peter Hageman Peter Hageman schreef op mei 16, 2016 om 3:39 am
Van de week mijn Omega Seamaster Pro 300m bij Dik opgehaald. Dik heeft keurig werk geleverd, kast en band zorgvuldig gepolijst met behoud van alle detaillering! Dik heeft de batterij en pakkingen vervangen en een waterdichtheid test uitgevoerd. Mijn klokje is weer als nieuw! Ik ben zeer tevreden over de door Dik geleverde kwaliteit. Daarnaast vind ik Dik een bijzonder aardig persoon, bij wie ik gelijk een heel vertrouwd gevoel had om mijn 'baby' achter te laten. Vakman 1e klas! Vrgr Peter Hageman
Walter Walter schreef op april 7, 2016 om 10:48 am
Horloge met kleine beschadiging aan de kast en voorzien van complex uurwerk laten behandelen. Resultaat verbluffend, horloge weer als nieuw een service beurt en perfect afgesteld weer retour ontvangen. En dat alles in een meer dan acceptabele tijd. Helemaal top, weer een tevreden klant erbij.
Wim Wim schreef op maart 29, 2016 om 2:02 am
ik had vorig jaar al eens een Breitling naar Dik gestuurd voor het opknappen van de kast/band en tevens onderhoudsbeurt van het uurwerk, ik was toen al tevreden. Maar nu was ik helemaal verbaasd over de kwaliteit. Ik had mijn Rolex laten vallen en was fors beschadigd en hij liep ook niet meer. Dik heeft mij wederom niet teleurgesteld kast/band perfect en hij loopt ook weer als een zonnetje. Dik opnieuw bedankt, het is het geld absoluut waard!!
Michael Michael schreef op maart 29, 2016 om 2:02 am
Na zoveel positieve reacties gelezen te hebben op internet durfde ik het aan en heb ik 4 horloge's naar Dik gebracht, 1 staal/ gouden Raymond Weil Parsifal chronograaf, 1 stalen Raymond Weil Don Giovanni Cosi Grande, 1 staal/gouden Baume et Mercier Capeland en een staal/gouden Ebel Sportwave Meridian GMT. Mijn kennismaking met Dik verliep uiterst prettig, hij had alle tijd voor mij, geen gestress maar gewoon een vriendelijke rustige man. Ook ik was gevallen met de fiets tijdend de storm van afgelopen feb. en er waren van de Ebel 5 schakels flink beschadigd, doodziek van! Op de Cosi Grande zaten 2 diepe krassen op de kast en wat plekjes op de band (zo 2e hands gekocht), de Capeland viel op zich wel mee, maar wou deze gewoon opgefrist hebben. Dan de Parsifal (ook 2e hands gekocht) deze zag er best gedragen uit, en deze klok was zeer bewerkelijk, de band bestond namelijk uit 3 verschillende soorten schakels, oa. gouden, hoogglans en gemattineerde (als ik dat goed zeg?) schakels. Dit was voor Dik echter geen probleem, en hij heb een keurig stukje vakwerk (af)geleverd. De klokjes waren voor 95% weer in nieuwstaat! Voor een pietje precies wat ik ben, ben ik uiterst tevreden, mocht het nodig zijn kom ik zeker terug (al is het voor mij niet naast de deur). Dik (je bent een topper) bedankt!
Armand Armand schreef op maart 19, 2016 om 3:03 am
voor de 2e keer een horloge laten polijsten dit keer een Omega Seamaster 300M met behoorlijke forse krassen en wederom een prachtig resultaat. Dik, tot de volgende opdracht . . .
Admin Admin schreef op maart 19, 2016 om 3:03 am
Onderstaande berichten zijn overgenomen van de oude website.
E de Vogel E de Vogel schreef op maart 19, 2016 om 3:02 am
Vd de week gerepardeerde tag heuer weer terug, super,wat ziet die er weer goed uit. Ik heb de asvalt als schuurpapier gebruik,en geloof me er was serieuze schade erge diepe krassen en veel. Maar dit is zeer vakkundig weer netjes gemaakt. Een vakman die Dik. Top
Rob Rob schreef op januari 29, 2016 om 7:03 am
Na alle positieve berichten gelezen te hebben en telefonisch contact te hebben gehad met Dik twee horloges (Tissot en Oris) weggebracht. De horloges waren sneller dan verwacht klaar en zien er weer als nieuw uit! perfect resultaat; zelfs het titanium van de Oris! Bedankt en zeker tot een volgende keer.
Leenders Leenders schreef op januari 29, 2016 om 7:03 am
Een behoorlijk gebruikte Bulgari Assioma opgestuurd naar mr Wakker, binnen een week teruggekregen en niet van nieuw te onderscheiden ...mr Wakker is een specialist !!

Recente werkstukken

Openingstijden

Onze reparatie- en onderhoudsservice biedt deskundige zorg en aandacht voor al uw horloges. Wij begrijpen hoe belangrijk het is om uw horloge in optimale staat te houden. Ik zelf en waar nodig onze ervaren technici staan klaar om een breed scala aan reparaties en regulier onderhoud uit te voeren, zodat uw uurwerk betrouwbaar en nauwkeurig blijft werken. We gebruiken alleen originele en hoogwaardige onderdelen en de nieuwste technieken om ervoor te zorgen dat alles soepel en conform fabrieksspecificatie functioneert. Van noodreparaties (b.v. vocht in uw uurwerk) tot routineonderhoud, wij zorgen ervoor dat uw uurwerk de zorg krijgt die het nodig heeft om u optimaal te kunnen laten genieten en daarnaast om de levensduur te maximaliseren.

Professionele reparatie en onderhoudsdiensten

Onze reparatie- en onderhoudsdiensten staan synoniem voor betrouwbaarheid en vakmanschap. Met preventieve onderhoudscontroles en deskundige reparaties zorgen wij ervoor dat uw uurwerk een lange levensduur behoudt. Ons team, bestaande uit gecertificeerde horlogetechnici, maakt gebruik van geavanceerde diagnostische apparatuur om problemen snel en nauwkeurig te identificeren en doeltreffende oplossingen te bieden. Of het nu gaat om uw kostbare horloge of een waardevol sieraad, onze professionele service garandeert dat uw waardevolle bezittingen in topconditie blijven.

Deskundige technici

Onze technici zijn gecertificeerd en ervaren, altijd up-to-date met de nieuwste technologieën voor optimale service.

Snelle reactietijd

Wij garanderen snelle, efficiënte service respons, zodat uw horloge minimale downtime ervaart en snel weer operationeel is. Hierbij op te merken dat complexe reparaties en of restauraties meer tijd kunnen vergen.

Preventief-periodiek onderhoud

We bieden uitgebreide onderhoud- en fullservicesbeurten aan om de betrouwbaarheid van uw uurwerk te maximaliseren en onnodige slijtage te voorkomen.

24/7 ondersteuning

Onze klanten genieten van 24/7 ondersteuning door snel te reageren op kritieke situaties, zoals vocht in uw uurwerk/horloge we streven naar continue bedrijfscontinuïteit.

Excellence in uitvoering: Onze toewijding aan eersteklas service

Ervaar ongeëvenaarde kwaliteit en professionaliteit met onze diensten. Wij geven prioriteit aan de best mogelijke uitvoering van al uw opdrachten. Ons toegewijde team maakt gebruik van geavanceerde technologie en beproefde vaktechnische methoden. Wij volgen regelmatige workshop in binnen- en buitenland om onze vaardigheden op peil te houden en in lijn te blijven met de nieuwste restauratietechnieken. 

IWC before IWC after
Omega 2 Omega 1
Rolex platina before Rolex platina after
× Hulp nodig?