Gastenboek

Plaats een bericht in ons gastenboek

 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met een * zijn verplicht.
Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Jaap schreef op februari 25, 2017 om 12:55:
Beste Dik, Wat ben jij een vakman!!! eerlijk gezegd vond ik het super spannend aan de koerier mijn twee klokken mee te geven. Je hield me keurig op de hoogte van het proces en vanochtend kreeg ik de koerier weer aan de deur! Als een kind scheurde ik het goed gesealde pakket open en zowel mijn Rolex GMT Master II als mij Panerai zijn weer briljant en weer klokken om trots op te zijn. Net zoals mijn kapper zet ik je in de agenda voor de "opknapbeurten" Thanks Dik! Jaap
Tjip schreef op februari 8, 2017 om 14:43:
Ondanks dat Dik het erg druk had, kon hij de bezel van mijn Certina DS er wel even tussendoor polijsten. Ziet er weer prima uit, bedankt voor de zeer snelle service Dik, tot snel voor het afregelen van de automaat. Gr. Tjip
Ben Hoyer schreef op november 13, 2016 om 03:52:
Bij een Breitling colt quartz een full service door Dik laten uitvoeren. De Colt loopt weer als een zonnetje en ziet er weer als nieuw uit. De Colt werd keurig op afspraak door een koerier thuis gebracht.
Peter schreef op juli 29, 2016 om 20:44:
Deze week mijn Omega Seamaster Planet Ocean 600M Chronograph naar Dik gebracht. Met name de gesatineerde delen waren niet zuiver meer, daarnaast zaten op de hoogglans delen enkele krasjes. Wat ik al dacht gaf Dik gelijk aan dat dit type horloge een examen stuk is, gezien het feit dat de He knop niet verwijderd kan worden en het dus moeilijk is om dit gesatineerd deel netjes te krijgen. Desondanks was ik ik zeer aangenaam verrast door het resultaat wat Dik, na ca. 3 uur had weten te bereiken! De Omega is als nieuw! Ik ben super tevreden en zal in de toekomst vaker van zijn dienst gebruik maken
JW schreef op juli 20, 2016 om 10:06:
Dik is een vakman. Hij heeft de band van mijn Omega Planet Ocean weer in nieuw staat terug getoverd. Ik had hem net nieuw en kreeg toen een lelijke diepe beschadiging op de sluiting van de band. Ik was er ziek van. Dik kom mij meteen helpen en een half uur later liep ik weer opgetogen naar buiten. Voor relatief weinig geld. Super Dik!
John schreef op juni 14, 2016 om 17:39:
Dit is geen horlogemaker maar een horloge-deskundige. Mijn Rochemont uit 1985 kreeg hij in erbarmelijke staat binnen maar van wat ik terug kreeg viel mijn mond van verbazing open. Dik is een kunstenaar, die moet je koesteren. Hij vraagt wat tijd maar dan krijg je ook wat. Succes Dik en denk aan je gezondheid. John Eindhoven
Peter Hageman schreef op mei 16, 2016 om 11:39:
Van de week mijn Omega Seamaster Pro 300m bij Dik opgehaald. Dik heeft keurig werk geleverd, kast en band zorgvuldig gepolijst met behoud van alle detaillering! Dik heeft de batterij en pakkingen vervangen en een waterdichtheid test uitgevoerd. Mijn klokje is weer als nieuw! Ik ben zeer tevreden over de door Dik geleverde kwaliteit. Daarnaast vind ik Dik een bijzonder aardig persoon, bij wie ik gelijk een heel vertrouwd gevoel had om mijn 'baby' achter te laten. Vakman 1e klas! Vrgr Peter Hageman
Walter schreef op april 7, 2016 om 18:48:
Horloge met kleine beschadiging aan de kast en voorzien van complex uurwerk laten behandelen. Resultaat verbluffend, horloge weer als nieuw een service beurt en perfect afgesteld weer retour ontvangen. En dat alles in een meer dan acceptabele tijd. Helemaal top, weer een tevreden klant erbij.
Admin schreef op maart 19, 2016 om 11:03:
Onderstaande berichten zijn overgenomen van de oude website.
Armand schreef op maart 19, 2016 om 11:03:
voor de 2e keer een horloge laten polijsten dit keer een Omega Seamaster 300M met behoorlijke forse krassen en wederom een prachtig resultaat. Dik, tot de volgende opdracht . . .
Michael schreef op maart 19, 2016 om 11:02:
Na zoveel positieve reacties gelezen te hebben op internet durfde ik het aan en heb ik 4 horloge's naar Dik gebracht, 1 staal/ gouden Raymond Weil Parsifal chronograaf, 1 stalen Raymond Weil Don Giovanni Cosi Grande, 1 staal/gouden Baume et Mercier Capeland en een staal/gouden Ebel Sportwave Meridian GMT. Mijn kennismaking met Dik verliep uiterst prettig, hij had alle tijd voor mij, geen gestress maar gewoon een vriendelijke rustige man. Ook ik was gevallen met de fiets tijdend de storm van afgelopen feb. en er waren van de Ebel 5 schakels flink beschadigd, doodziek van! Op de Cosi Grande zaten 2 diepe krassen op de kast en wat plekjes op de band (zo 2e hands gekocht), de Capeland viel op zich wel mee, maar wou deze gewoon opgefrist hebben. Dan de Parsifal (ook 2e hands gekocht) deze zag er best gedragen uit, en deze klok was zeer bewerkelijk, de band bestond namelijk uit 3 verschillende soorten schakels, oa. gouden, hoogglans en gemattineerde (als ik dat goed zeg?) schakels. Dit was voor Dik echter geen probleem, en hij heb een keurig stukje vakwerk (af)geleverd. De klokjes waren voor 95% weer in nieuwstaat! Voor een pietje precies wat ik ben, ben ik uiterst tevreden, mocht het nodig zijn kom ik zeker terug (al is het voor mij niet naast de deur). Dik (je bent een topper) bedankt! šŸ™‚
E de Vogel schreef op maart 19, 2016 om 11:02:
Vd de week gerepardeerde tag heuer weer terug, super,wat ziet die er weer goed uit. Ik heb de asvalt als schuurpapier gebruik,en geloof me er was serieuze schade erge diepe krassen en veel. Maar dit is zeer vakkundig weer netjes gemaakt. Een vakman die Dik. Top
Wim schreef op maart 19, 2016 om 11:02:
ik had vorig jaar al eens een Breitling naar Dik gestuurd voor het opknappen van de kast/band en tevens onderhoudsbeurt van het uurwerk, ik was toen al tevreden. Maar nu was ik helemaal verbaasd over de kwaliteit. Ik had mijn Rolex laten vallen en was fors beschadigd en hij liep ook niet meer. Dik heeft mij wederom niet teleurgesteld kast/band perfect en hij loopt ook weer als een zonnetje. Dik opnieuw bedankt, het is het geld absoluut waard!!
Leenders schreef op januari 29, 2016 om 15:03:
Een behoorlijk gebruikte Bulgari Assioma opgestuurd naar mr Wakker, binnen een week teruggekregen en niet van nieuw te onderscheiden ...mr Wakker is een specialist !!
Rob schreef op januari 29, 2016 om 15:03:
Na alle positieve berichten gelezen te hebben en telefonisch contact te hebben gehad met Dik twee horloges (Tissot en Oris) weggebracht. De horloges waren sneller dan verwacht klaar en zien er weer als nieuw uit! perfect resultaat; zelfs het titanium van de Oris! Bedankt en zeker tot een volgende keer.
Hans schreef op januari 29, 2016 om 15:02:
Dacht dat ik zelf wel even een kras op de kast van mijn IWC Pilot kon weg polijsten... meteen de hele kast gedaan, want je bent ineens lekker bezig met je schuursponsje... SLECHT IDEE! Was vergeten dat de kast vol met details zit, waaronder juist een aantal glimmende facetten. Via Internet op het spoor van Dik Wakker en zijn gave gekomen... Na zoveel positieve recensies, een grote verwachting dat het wel goed zou komen met het horloge. En Dik heeft ook bij mij zijn reputatie bewezen!! Dik is niet zomaar een poetser, hij is een restaurateur. Ik denk dat hij in staat is om een doffe, geputte kiezel om te toveren in een glimmende parel. Wat een baas! Dik, nogmaals super bedankt!!
Jan Hunger schreef op januari 29, 2016 om 15:02:
Vorige week bracht ik mijn (door de jaren heen nogal gehavende) Rolex GMT Master bij Dik langs voor een complete opknapbeurt. Ik kon het horloge ten eerste al meteen dezelfde dag weer ophalen en toen ik had eindresultaat zag, viel mijn mond open. Een 30 jaar oud horloge dat net uit de winkel leek te komen! Het eindresultaat was ongelofelijk mooi en laat zien dat Dik een ware kunstenaar in zijn vak is. Dik, ontzettend bedankt nogmaals! Zoals gezegd, een meester in zijn vak!
Hans Verbeek schreef op januari 29, 2016 om 15:02:
" Dik, Het resultaat van de Cartier Santos Vendome is verbluffend mooi, helaas heb ik geen foto vooraf gemaakt, jij wel ? mvg Hans Verbeek Super tevreden klant "
Koen van Bussel schreef op januari 29, 2016 om 15:02:
Beste Dik, Vorige week heeft mijn vader mijn kapotte horlogeband, die ik voor mijn 21e verjaardag heb gekregen, naar u op gestuurd (stalen daytona). Ik heb gisteren bij thuiskomst met een glimlach van het ene naar het andere oor de horloge weer om kunnen doen. Ik wil je daar persoonlijk heel erg voor bedanken! Het is schitterend gedaan, je bent een waar vakman! We zijn heel blij jou via het internet gevonden te hebben. Tevens zijn we in een eerder stadium bij Steiner Maastricht geweest voor een eventuele reparatie, omdat de horloge daar toen der tijd aangeschaft was (circa 25 jaar geleden). Zij konden absoluut niet zo helpen als dat jij hebt gedaan (waaronder het lassen). We hebben dan ook een aanbeveling naar Steiner gedaan over jouw kunde! Met vriendelijke groet, Koen van Bussel
Robin Priester schreef op januari 29, 2016 om 15:02:
Mooie horloges!