Gastenboek

Plaats een bericht in ons gastenboek

 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met een * zijn verplicht.
Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Tom schreef op januari 29, 2016 om 14:57:
Super resultaat! Horloge was in slechte staat. Nu weer in showroom conditie. Dik heel erg bedankt!
Serkan schreef op januari 29, 2016 om 14:56:
Vandaag Explorer II helemaal laten opknappen. Horloge was verloren en is 10 jaar niet gedragen geweest. Na een sessie bij Dik ziet de polsklok er weer als nieuw uit! Bedankt!
BaRT schreef op januari 29, 2016 om 14:56:
Mijn panerai GMT opgestuurd voor wat polijstwerk. Bij terugkomst, was er in eerste plaats ongeloof en vele vraagtekens, de vraagtekens maakte plaats voor een licht euforisch gevoel en een smile. Zeer mooi resultaat. Ik kan nu weer ten volle genieten van mijn GMT. Dank u wel Dik Bart Belgie
Wesley schreef op januari 29, 2016 om 14:55:
Hoi Dik, bedankt dat je tijd hebt vrijgemaakt! Mijn Panerai horloge is gewoon helemaal als nieuw! Iedereen was enthousiast! Ik zal je van harte aanbevelen. Groeten wesley
Milan schreef op januari 29, 2016 om 14:52:
Gisteren mijn Cartier Pasha Seatimer opgehaald bij Dik. Wat een super resultaat, horloge ziet er weer als nieuw uit, echt vakmanschap! Nogmaals bedankt en tot de volgende keer.
Klaas schreef op januari 29, 2016 om 14:52:
Vandaag mijn Rolex perpetual oyster en mijn Tag Heuer monza opgehaald bij Dik Wat een staaltje vakwerk. Als nieuw. Bedankt Dik!
Wilco schreef op januari 29, 2016 om 14:51:
Vandaag mijn Panerai 320 laten polijsten door Dik, dit is echt in 1 woord geweldig mijn Panerai is weer als nieuw. Dit is echt een vakman! ben zeer tevreden en kom zeker terug.
Klaas schreef op januari 29, 2016 om 14:51:
Vorige week mijn horloge bij Dik gebracht voor reinigen en polijsten. Ziet er nu weer als nieuw uit,ben zeer tevreden. Dik bedankt!
Jerry schreef op januari 29, 2016 om 14:50:
Na een prettige kennismaking heb ik vorige week twee van mijn Breitling uurwerken bij Dik achtergelaten. Een week later heb ik ze terug ontvangen. Mijn eerste reactie was WAUW wat een superresultaat! Kort samengevat: Super resultaat, correcte communicatie en goed (en aangetekend/verzekerd) verpakt verzonden. Hier kom ik zeker terug!
Sven schreef op januari 29, 2016 om 14:50:
Was ongelukkig te val gekomen met mijn Hamilton. Na nog geen week weer in goede staat terug gekregen. Bedankt voor het top resultaat en goede en vlotte communicatie.
Leo schreef op januari 29, 2016 om 14:50:
Erg tevreden met het resultaat. Top! Zelfs de coating van het glas hersteld. Fijne communicatie en zeer snelle service. Een aanrader. Dik bedankt!
Marjan schreef op januari 29, 2016 om 14:50:
Mijn horloge loopt weer als een trein en ziet er als nieuw uit (ik herkende hem zelf bijna niet meer) Echt super tevreden...bedankt Dik!
Janssen schreef op januari 29, 2016 om 14:50:
Beste Dik, Ik heb mijn horloge ontvagen. 1 woord: Puik werk! Echt vakmanschap! Bedankt voor de service.
Xavier schreef op januari 29, 2016 om 14:49:
Dik, het horloge is prachtig geworden. Serieus... uitstekend werk! Ik zal je van harte aanbevelen! Met vriendelijke groet, Xavier
John schreef op januari 29, 2016 om 14:49:
Vorige week mijn Cartier Pasha Seatimer gebracht bij Dick. Resultaat is echt super, ik heb weer een zo goed als nieuwe Pasha en dat binnen een klein weekje. Dick super bedankt en tot de volgende keer.
Martin K. schreef op januari 29, 2016 om 14:49:
Ook een relatief goedkoop horloge, zoals mijn Orient van ca. 20 jaar heeft de aandacht van Dik gekregen. Met verbluffend resultaat! Hier spreekt vakmanschap en liefde voor het horloge uit. Bedankt.
J. schreef op januari 29, 2016 om 14:49:
Beste Dik, bedankt voor het leveren van mooi vakmanschap bij o.a. de Cartier Francaise. Ziet er weer erg goed uit. Mijn vrouw is helemaal happy. In de toekomst maak ik graag nogmaals gebruik van je goede service en bovendien mooie foto rapportage en goede respons op email en vragen. Een sterke aanbeveling. Gr. JB
Richard schreef op januari 29, 2016 om 14:48:
Ik heb mijn eigen Breitling for Bentley en de Breitling for Bentley van mijn broer laten polijsten.(zie foto's op deze site). Ik spreek ook namens mijn broer als ik zeg dat er nooit meer iemand onze horloges mag polijsten. Behalve meneer Wakker dan natuurlijk. Verbluffend goed gedaan. Nogmaals dank
Marnix schreef op januari 29, 2016 om 14:48:
Ook mijn Seamaster is weer zeer netjes geworden! Verder prettig contact en ook altijd goed geholpen met kleine zaken. Top!
Stichter schreef op januari 29, 2016 om 14:48:
Ik ben zeer tevreden over het resultaat van het polijsten van mijn horloge. Het horloge is weer in nieuw staat. En de prijs is zeer gunstig. M.a.w. een goede kwaliteit/prijs verhouding. Stichter