Gastenboek

Plaats een bericht in ons gastenboek

 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met een * zijn verplicht.
Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
114 berichten.
Henk heeft geschreven op oktober 5, 2017 om 21:12
wat een kunstenaar !! heb in het verleden diverse horloges laten polijsten bij officiele dealers . Maar het werk dat Dik levert steekt daar ver bovenuit . perfectie tot in detail !!
Mario heeft geschreven op september 12, 2017 om 15:52
Net me Rolex gmt 2 ontvangen is weer als nieuw wat een vakman kan niet anders zeggen bedankt dik
Fem heeft geschreven op augustus 21, 2017 om 13:31
Wat een vakman met passie. Mijn horloge is weer als nieuw en blinkt mij tegemoet. Super service, eerlijk en betrouwbaar. Ik vond het een beetje spannend om mijn horloge achter te laten bij een onbekende, maar ik heb het horloge zelf gebracht en ik kan iedereen deze vakman aanbevelen!
Kasper Smits heeft geschreven op augustus 18, 2017 om 08:32
Na een duidelijke afspraak bij Dik langs geweest voor het laten polijsten van mijn Rolex Submariner. Het blijft natuurlijk spannend hoe het horloge er uit komt te zien, deze zat vol met krassen. Ik was sprakeloos hoe Dik het horloge weer in nieuwstaat heeft gebracht, zelfs nog even The Crown opnieuw in de olie gezet. Dik je bent een echte vakman, en ik zal je zeker aanraden bij andere horloge liefhebbers! Bedankt en tot de volgende keer! Gr. Kasper
Daan C heeft geschreven op juni 7, 2017 om 20:48
Sprakeloos! Geen woorden voor! Tja dat is het enige wat ik kon uitbrengen, van blijdschap welteverstaan. Mijn Heuer en Omega Pie pan net aangeschaft en echt in slechte staat, diepe krassen duidelijk te voelen, nu als nieuw, ik ben zwaar onder de indruk hoe Dik dit voor mekaar krijgt. Zelfs tegen mijn horlogekennissen in Italië en Duitsland heb ik dit verteld! Top vakman! Dank Dik!!!!
Frans Bontekoe heeft geschreven op juni 2, 2017 om 10:01
Zeker een vakman! Maar ook een gezellige kerel !
Rutger Muijsers heeft geschreven op mei 16, 2017 om 15:24
Dik is een vakman met veel passie voor horloges. Ik heb inmiddels twee van mijn klokkies terug en een derde project heb ik bij hem achtergelaten. Het resultaat van de eerste twee klokjes overtrof al mijn verwachtingen. Dik is een ware kunstenaar.
jan gankema heeft geschreven op april 25, 2017 om 14:45
Wat een vakman! Ik kan deze man iedereen aanbevelen! Top!!
Marcel van der Hoeden heeft geschreven op maart 24, 2017 om 23:25
Mijn eerste ervaring en alles op afstand. Het eerste horloge heeft Dik inmiddels onder handen gehad. Verbluffend resultaat en bijzondere communicatie. Dik bedankt voor je vakmanschap en vertrouwen. Het tweede horloge gaat binnenkort ook naar deze 'artisan'
Bert heeft geschreven op februari 28, 2017 om 13:25
Afgelopen vrijdag 24 februari 2017, mijn Breitling Super Ocean gebracht bij Dik met een vervelende kras in de ring (met cijfers). Zelf eerst geprobeerd met een speciale poetslap, maar toen kreeg ik een glimmend effect.Was niet de bedoeling, omdat mijn horloge mat (geborsteld) is.Afgelopen maandag heb ik mijn horloge weer opgehaald. Dik heeft prima werk geleverd. Geen kras meer te zien, mijn horloge is weer als nieuw.
Jaap heeft geschreven op februari 25, 2017 om 12:55
Beste Dik, Wat ben jij een vakman!!! eerlijk gezegd vond ik het super spannend aan de koerier mijn twee klokken mee te geven. Je hield me keurig op de hoogte van het proces en vanochtend kreeg ik de koerier weer aan de deur! Als een kind scheurde ik het goed gesealde pakket open en zowel mijn Rolex GMT Master II als mij Panerai zijn weer briljant en weer klokken om trots op te zijn. Net zoals mijn kapper zet ik je in de agenda voor de "opknapbeurten" Thanks Dik! Jaap
Tjip heeft geschreven op februari 8, 2017 om 14:43
Ondanks dat Dik het erg druk had, kon hij de bezel van mijn Certina DS er wel even tussendoor polijsten. Ziet er weer prima uit, bedankt voor de zeer snelle service Dik, tot snel voor het afregelen van de automaat. Gr. Tjip
Ben Hoyer heeft geschreven op november 13, 2016 om 03:52
Bij een Breitling colt quartz een full service door Dik laten uitvoeren. De Colt loopt weer als een zonnetje en ziet er weer als nieuw uit. De Colt werd keurig op afspraak door een koerier thuis gebracht.
Peter heeft geschreven op juli 29, 2016 om 20:44
Deze week mijn Omega Seamaster Planet Ocean 600M Chronograph naar Dik gebracht. Met name de gesatineerde delen waren niet zuiver meer, daarnaast zaten op de hoogglans delen enkele krasjes. Wat ik al dacht gaf Dik gelijk aan dat dit type horloge een examen stuk is, gezien het feit dat de He knop niet verwijderd kan worden en het dus moeilijk is om dit gesatineerd deel netjes te krijgen. Desondanks was ik ik zeer aangenaam verrast door het resultaat wat Dik, na ca. 3 uur had weten te bereiken! De Omega is als nieuw! Ik ben super tevreden en zal in de toekomst vaker van zijn dienst gebruik maken
JW heeft geschreven op juli 20, 2016 om 10:06
Dik is een vakman. Hij heeft de band van mijn Omega Planet Ocean weer in nieuw staat terug getoverd. Ik had hem net nieuw en kreeg toen een lelijke diepe beschadiging op de sluiting van de band. Ik was er ziek van. Dik kom mij meteen helpen en een half uur later liep ik weer opgetogen naar buiten. Voor relatief weinig geld. Super Dik!
John heeft geschreven op juni 14, 2016 om 17:39
Dit is geen horlogemaker maar een horloge-deskundige. Mijn Rochemont uit 1985 kreeg hij in erbarmelijke staat binnen maar van wat ik terug kreeg viel mijn mond van verbazing open. Dik is een kunstenaar, die moet je koesteren. Hij vraagt wat tijd maar dan krijg je ook wat. Succes Dik en denk aan je gezondheid. John Eindhoven
Peter Hageman heeft geschreven op mei 16, 2016 om 11:39
Van de week mijn Omega Seamaster Pro 300m bij Dik opgehaald. Dik heeft keurig werk geleverd, kast en band zorgvuldig gepolijst met behoud van alle detaillering! Dik heeft de batterij en pakkingen vervangen en een waterdichtheid test uitgevoerd. Mijn klokje is weer als nieuw! Ik ben zeer tevreden over de door Dik geleverde kwaliteit. Daarnaast vind ik Dik een bijzonder aardig persoon, bij wie ik gelijk een heel vertrouwd gevoel had om mijn 'baby' achter te laten. Vakman 1e klas! Vrgr Peter Hageman
Walter heeft geschreven op april 7, 2016 om 18:48
Horloge met kleine beschadiging aan de kast en voorzien van complex uurwerk laten behandelen. Resultaat verbluffend, horloge weer als nieuw een service beurt en perfect afgesteld weer retour ontvangen. En dat alles in een meer dan acceptabele tijd. Helemaal top, weer een tevreden klant erbij.
Admin heeft geschreven op maart 19, 2016 om 11:03
Onderstaande berichten zijn overgenomen van de oude website.
Armand heeft geschreven op maart 19, 2016 om 11:03
voor de 2e keer een horloge laten polijsten dit keer een Omega Seamaster 300M met behoorlijke forse krassen en wederom een prachtig resultaat. Dik, tot de volgende opdracht . . .