Gastenboek

Plaats een bericht in ons gastenboek

 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met een * zijn verplicht.
Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
89 berichten.
Hans schreef op januari 29, 2016 om 15:02:
Dacht dat ik zelf wel even een kras op de kast van mijn IWC Pilot kon weg polijsten... meteen de hele kast gedaan, want je bent ineens lekker bezig met je schuursponsje... SLECHT IDEE! Was vergeten dat de kast vol met details zit, waaronder juist een aantal glimmende facetten. Via Internet op het spoor van Dik Wakker en zijn gave gekomen... Na zoveel positieve recensies, een grote verwachting dat het wel goed zou komen met het horloge. En Dik heeft ook bij mij zijn reputatie bewezen!! Dik is niet zomaar een poetser, hij is een restaurateur. Ik denk dat hij in staat is om een doffe, geputte kiezel om te toveren in een glimmende parel. Wat een baas! Dik, nogmaals super bedankt!!
Jan Hunger schreef op januari 29, 2016 om 15:02:
Vorige week bracht ik mijn (door de jaren heen nogal gehavende) Rolex GMT Master bij Dik langs voor een complete opknapbeurt. Ik kon het horloge ten eerste al meteen dezelfde dag weer ophalen en toen ik had eindresultaat zag, viel mijn mond open. Een 30 jaar oud horloge dat net uit de winkel leek te komen! Het eindresultaat was ongelofelijk mooi en laat zien dat Dik een ware kunstenaar in zijn vak is. Dik, ontzettend bedankt nogmaals! Zoals gezegd, een meester in zijn vak!
Hans Verbeek schreef op januari 29, 2016 om 15:02:
" Dik, Het resultaat van de Cartier Santos Vendome is verbluffend mooi, helaas heb ik geen foto vooraf gemaakt, jij wel ? mvg Hans Verbeek Super tevreden klant "
Koen van Bussel schreef op januari 29, 2016 om 15:02:
Beste Dik, Vorige week heeft mijn vader mijn kapotte horlogeband, die ik voor mijn 21e verjaardag heb gekregen, naar u op gestuurd (stalen daytona). Ik heb gisteren bij thuiskomst met een glimlach van het ene naar het andere oor de horloge weer om kunnen doen. Ik wil je daar persoonlijk heel erg voor bedanken! Het is schitterend gedaan, je bent een waar vakman! We zijn heel blij jou via het internet gevonden te hebben. Tevens zijn we in een eerder stadium bij Steiner Maastricht geweest voor een eventuele reparatie, omdat de horloge daar toen der tijd aangeschaft was (circa 25 jaar geleden). Zij konden absoluut niet zo helpen als dat jij hebt gedaan (waaronder het lassen). We hebben dan ook een aanbeveling naar Steiner gedaan over jouw kunde! Met vriendelijke groet, Koen van Bussel
Robin Priester schreef op januari 29, 2016 om 15:02:
Mooie horloges!
Wim schreef op januari 29, 2016 om 15:01:
Mijn Breitling naar Dik gestuurd, is weer als nieuw. Heeft tevens onderhoudsbeurt gehad (dit regeld Dik ook) loopt weer perfect. Echt een aanrader!!
Achille schreef op januari 29, 2016 om 15:01:
Op goed vertrouwen 4 horloges naar Dik gebracht: IWC pilot, Jeager LeCoultre Master Control, Baume & Mercier Hampton en de Baume & Mercier met stalen band van mijn vrouw. Vertrouwen niet beschaamd: ze zijn schitterend geworden, weer als nieuw! Wat een vakman. Ik kan Dik van harte aanbevelen.
Alexander schreef op januari 29, 2016 om 15:01:
Mijn Oris BC3 Sportsman Day Date is werkelijk weer in Nieuwstaat. Geen kras te zien! Echt vakwerk. Bedankt voor de service en graag tot de volgende keer!
Milan schreef op januari 29, 2016 om 15:01:
Wederom weer een fantastisch resultaat, mijn Cartier en Guess horloge zijn weer als nieuw. Super bedankt en tot ziens in 2015.
Wouter schreef op januari 29, 2016 om 15:00:
Tijdje geleden mijn Omega Seamaster vintage helemaal laten opknappen. Nieuwe lume,bandje,glas,polijsten etc. gewoon echt alles. TOP horloge geworden. Toen ook maar gelijk mijn Tudor weer laten opknappen, ook die ziet er weer als nieuw uit. Een welverdiende pluim!
Robert Haarlem schreef op januari 29, 2016 om 15:00:
Vandaag,vrijdag -7-11-'04 mijn horloge terug van een polijst beurt,in een woord FANTASTISCH!!het is een Panerai pam00241,de mat geborstelde kast is als nieuw EN weer de geborstelde staat,de bezel (ring om het glas) weer glanzend als nieuw gepolijst en de (vlinder) sluiting ook weer als nieuw!het horloge is NIET van nieuw te onderscheiden,Dik je verdient een groot compliment!MERCI!
Ton schreef op januari 29, 2016 om 15:00:
Mijn Ebel split second laten opknappen. Ik schrok van het resultaat ...alsof hij zo nieuw uit de doos komt ! Prima Dik , dank je wel en ik zal vast en zeker eens weer komen
Joop schreef op januari 29, 2016 om 15:00:
Een liefhebber en een vakman, prachtig hoe mijn Panerai teruggekomen is. Gewoon niet verder zoeken en je horloge aan Dik geven. Gr. Joop
Roger schreef op januari 29, 2016 om 14:59:
Ik heb een Breitling / Baume&Mercier en een veertig jaar oude Omega Seamaster laten opknappen/ polijsten bij Dik. Ik was sprakeloos bij het weerzien van de klokjes! Wat een vakman! Een absolute aanrader voor iedere horlogeliefhebber. Nogmaals dank Dik.
Ron schreef op januari 29, 2016 om 14:59:
Vandaag mijn TAG Carrera Caliber16 weer opgehaald bij Dik. Als nieuw !! Super gepolijst samen met servicebeurt. Top !! Kom zeker bij je terug.
Leok schreef op januari 29, 2016 om 14:59:
Weer een meer dan tevreden klant van Dik! Het werk is echt tot in de details perfect en nu maar hopen dat Dik niet weggekocht word door een groot merk.... Dank je wel, weer in nieuwstaat voor een meer dan faire prijs!
Job schreef op januari 29, 2016 om 14:59:
Breitling Crosswind UTC special, Seiko chrono en Sector Chrono als nieuw terug opghaald, verbazingwekkend vakmanschap wat je tegenwoordig niet vaak meer tegen komt. Fijne vent met oog voor detail, nogmaals super bedankt Dik!
Stephan schreef op januari 29, 2016 om 14:59:
Mijn beschadigde Tag Heuer op donderdag bij Dik langs gebracht op vrijdag kreeg ik via de post een nieuwe Tag Heuer terug. Vakwerk Dik tot de volgende keer.
John schreef op januari 29, 2016 om 14:58:
Vandaag mijn longines retour ontvangen.... Wauw.... Gewoon nieuw! Bedankt Dik!
Theo schreef op januari 29, 2016 om 14:58:
Dik is een vakman mijn rolex opgestuurd kreeg hem als nieuw terug vakwerk bedankt dik